trénink 18.2.2012

13.02.2012 15:17

aneb skoro za měsíc přátelák!
 

tak se zase hlásíme, kdo bude a kdo ne!

 

Adam

Zpět

Diskusní téma: trénink 18.2.2012

Datum 21.02.2012

Vložil KVIDO

Titulek POSLEDNI ŠANCIE

Odpovědět

TAK PO 8 TREN. JSEM TOHO NÁZORU ŽE JSEM ŠPATNY V.MUŽSTVA KDYŽ NEJSEM SCHOPEN ZAŘIDIT UČAST NA TREN. V SOBOTU OD 14,00 HOD STÁRKOVSKÝCH FOTBALISTU NAPŘIKLAD HOUŠTEKA -VENCLA- LOKVENCE- LÁDA.J-A NACHDÁKU ATD. ABY BYLO MOŽNO DÁLE PRACOVAT TAK 25,2 SE DOMLUVÍME S PANEM HUNEŠEM ZDA POKRAČOVAT S NAŠÍ UČASTÍ ZEJMÉNĚ S MOJÍ ....CO JE PLATNÉ ŽE CHODÍ 10 LIDÍ 5 AŽ 6 ZE ZÁKLADU CO MAJI REG.PRÚKAZ A Z TOHO 2 BRANKAŘI . NIKDO NEMUŽE POKAŽDÉ TO CHÁPU ALE DOMÁCI 2 MĚSIČNĚ BY MOHLI. TUDIŠ 25,2 SE UKAŽE

Datum 21.02.2012

Vložil Filas

Titulek Re: POSLEDNI ŠANCIE

Odpovědět

Je to určitě furt špatný.Dokud nebude trenovat aspo 8 lidi ze zakladu je to na na hovno.Ale ten kdo chce přijde a dá do toho všechno.Určitě když sme do toho šly tak to nevzdavat a bojovat a na jaře se poprat o zachranu aspon :)

Datum 24.02.2012

Vložil Binič

Titulek Re: POSLEDNI ŠANCIE

Odpovědět

Nejdříve jsem si myslel,že nebudu raegovat.Ale nedá mi to!!!
To,že v tuto dobu se zatím nezúčastňuji tréninků není ani věc sportovní,ale soukromá.Všelico se mě změnilo a tudíž musím na to i já zareagovat!Ať si to každý vykládá jak chce,ale také nejsem nejmladší a nejsem zdejší.Velice rád bych chodil,ale ............

Datum 20.02.2012

Vložil KVÍDO

Titulek PŘÁTELÁK V N.MĚSTĚ n.METUJÍ

Odpovědět

DNE 18,3 2012 V 16,00 HOD MÁTE DOMLUVENÝ PŘÁTELÁK S V.POŘÍČÍM PO ROZHODNUTÍ NA TREN. ZE DNE 18,3 --PRO TY KDO SE NEMOHLI ZUČASTNIT

Datum 18.02.2012

Vložil Adam Lad

Titulek Podpis

Odpovědět

Me tam klidně někdo podepište.. ;)

Datum 17.02.2012

Vložil Dibla

Titulek sobota

Odpovědět

Ahoj,
tento tyden zustavam v Praze, přijdu to zkusit 25.2.

Datum 17.02.2012

Vložil kvido

Titulek podpisy na formulaře

Odpovědět

čus budu v sobotu potřebovat od vas podpisy na formulaře sčitani sportovcu

Datum 17.02.2012

Vložil Dann Kidi Konrát

Titulek Treningg

Odpovědět

Zdááárrr hlásim že v sobotu nedorazimm... Budu mimo Stárkoov.. Tak si dejte pořádně do těla za mně.