Tfuj to byla "karta"!

01.08.2011 14:56

 

Starkov x Bohuslavice u Tr. 5 : 3

No jestli je toto obraz hry "sokolíků", který si přineseme do soutěže, to nás čekají pěkné zápasy! 

Mlaďáci se jaksi nekonají, asi mají prázdniny!?!?!?!

"Kašlík" a "Únavka" se taky nezapojili, a tak ještě štěstí, že se do sestavy přimíchnul Fáfa a Klokan. Bylo nás 13, ale na dlouhou trávu a fotbalové umění a entuziazmus hráčů Starkova by bylo potřeba asi 18 hráčů, aby se to alespoň trochu oběhalo a někdy se i někomu chtělo pohnout! O základních fotbalových dovednostech nemá vůbec cenu psát!
Nebylo to ke koukání, to si nebudeme ani vyprávět. Soupeř hraje o třídu níž, ale nadšení, pohyb a kombinace do trojúhelníků jim nescházela. Druhý poločas si z nás chvílemi/a dost dlouhými/dělali dokonalé statické kuželky. Ještě že nemají střelce a gólmana, to bychom se divili i výsledkově! Jinak v poli byli jednoznačně lepší, organizovanější a ukázněnější.
Fakt si někdy myslím, že slovo "trojúhelník",  je ve Starkově sprosté slovo! Nebo může i být, že příčinou je naprosto zanedbaná geometrie!!
Výsledek je dílem pár podařených akcí, kdy Bimbule 3x zavěsil - jedenkrát i hlavou bez kulicha, 1x Binda důraz po centru Bártíka, pátý šmudlík ani nevím, třeba se někdo přihlásí.
Dohrávali jsme v zajímavé sestavě, Klokan na stoperu, Zelda na předstoperu, Lapka Váša ostře prodával zkušenosti na "ostrém" pravém kraji!?!?!?! 
Rozhodčí byl zkušený, tak to zbytečně neprotahoval.
Nevím jestli taková příprava má nějaký význam, když si na hřišti dělá každý co chce!
Chtěli jste slabší soupeře na rozehrání, ale kde je už mám shánět????? 
Já osobně jsem stejně ale přesvědčen, že příprava se má hrát se silnými soupeři, kde máte strach z ostudy a alespoň makáte a nehrajete si na "profesory" fotbalu.
Doporučoval bych z poznatků posledních zápasů, aby současný kádr se občas sešel na treninku, čuchl k balonu v přihrávkách v pohybu, kdy občas se každý pokusí, a opět z toho hnusného pohybu, trefit branku! I tak to ale bude o tom, že tým bude muset jít zpět ke kořenům fotbalu a  spoléhat se na "srdce a boj", protože fotbalové fotbalovosti v týmu opravdu moc není!
Příští týden už je silný soupeř - Rtyně(OP Trutnov).
No jestli budeme předvádět něco podobného co v neděli, tak to nás čeká pěkná nakládačka. 

Věřím, že proti silnějšímu soupeři se bude fakt alespoň kolektivně bojovat.  

Lád st.
P.S. pokud se bude hrát podobný "tfujtajbl fotbal", nechám si udělat jiné podpisové logo sokola:
       1/s klapkami na očich!, abych se nemusel dívat na ten nekolektivní chaos a bordel v pěším provedení!!
       2/s dělostřeleckými špunty!, abych nemusel poslouchat "pravověrné", že jsem nesehnal fotbalové posily!!
       3/s řemínky na pazourech!, aby mě to ani náhodou nelákalo bojovně vběhnout na hřiště!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zpět

Diskusní téma: Tfuj to byla "karta"!

Datum 02.08.2011

Vložil Adam Lád

Titulek kvalita

Odpovědět

tak na nedělním zápasu najdu jednu velkou kvalitní věc.. a to, že se zas mohu pobavit u čtení výše uvedených řádků :D fakt jsem se pobavil.. hlavně s tou geometrií.. já osobně ze zápasu nemám špatný pocit - teda ze své hry.. Kouč by to jistě viděl jinak, ale já si skvěle zaběhal a po nic moc začátku jsem se i rozpřihrával :) závěr už byl bolestivý, ale pro mě to bylo přínosné.. samozřejmě, že příště to bude snad lepší ;)

jinak anketu na kapitána bych tady neřešil.. nechal bych to do kabiny, kde bych to udělal tajnou volbou přes lístky, aby se mohl každý vyjádřit beze strachu.. toť můj názor.. ale už teď vím, že pro mě je Binda dobrý kapitán!!!

Datum 01.08.2011

Vložil Lád st

Titulek Kapitán

Odpovědět

Libor mě požádal o vypsání ankety na kapitána. Nevím, zda není kontraproduktivní, abych vypsal anketu s 16 jmény hráčů týmu a nechal anketu ovlivnit i lidmi mimo tým. Sice je to možné, každý má na anketě jen jeden hlas, ale řada hráčů web nenavštěvuje a jiní by to asi neměli ovlivňovat. Pokud ale anketu ze všech hráčů budete chtít, pokusím se ji vypsat.