Teplice

15.08.2011 16:43

 

Sokol Starkov - Teplice  0 : 3 (0-3)

První poločas byl na ručník, soupeř fotbalově o parník ve všech fotbalových činnostech, ale hlavně pohybu!
První branka po 30 vteřinách, je asi rekordem OP Náchod v celé své historii. Nevím jak je možné při základním  postavení při rozehrávce soupeře takto propadnout. Že Michal pohybem a následně rychlostně propadl, to se může stát! Kde ale byl strukturovaný obranný blok, zajištětění od příslušného beka, předstopera a stopera. To že golman šel dopředu a následně couvl, to se stane i ve vyšších soutěžích. Byl to takový kvapík, že jsem si to ani moc neužil, tak mi to soupeř jak přes kopírák ukázal ještě jednou na 0:3. Mezito si soupeř povolil jako intermtso po kiksu rozehrávky vypíchnout míč důrazným Kalašem, a ten si ví rady jak s nabídnutou šancí naložit. No a když při běžném souboji si pochroumal vazy nebo meniskus Adam a následně se nechal vyloučit kapitán, tak to vypadalo na pěkný debakl. Chrápající krajáci, číhající útočnici a nakopávající zadáci i s gólmanem, to byl smrtící koktail prvního poločasu. Myslím si, že i HR tentokrát nedal posouzení přestupku ten správný zápasový cit. Rozhodnutí ČK za okřiknutí kapitána "orgánem" na zbytečně povykujícího hráče z lavičky je dozajista dle pravidel možné! Ale cit pro hru HR a posouzení emoční situace za nepříznivého stavu, špatné hry týmu, bezprostředně po těžkém zranění tvůrčího střeďáka, by byla možná i žlutá s důrazným varováním! Škoda pro fotbal, jen zbytečné přilití do emocí! Chyba je i u mě, že trpím na lávce pokřikující hráče!
Poločas: každý sám dobře věděl, že hraje tužku, že "Srdce a boj" někde zapomněli, a že pokud to tak půjde dál, bude debakl a rozpad vztahů týmu s možným dopadem na dohrání soutěže. Pokud si to náhodou někdo nepřipouštěl, tak bylo mojí povinností to v kabině prezentovat!
Druhý poločas - sice v 10, ale "Srdce a boj" se do týmu vrátil, tým se semkl, zkrátila se hra, začalo se kombinovat a soupeř byl v problémech a nevěděl co hrát. Od zadu sice bručela folklorní "vuvuzela"(skoro bez práce), ale Luďa to čistil, Radek podržel a rozdával, ostatní se rozehrávali tak, že nebylo nikomu moc co vytknout! Dokonce i Káně si vzpomnělo na svoji dávnou všežravost a ač trochu anarchisticky, bojoval jako lev. Útok jen nečíhal, ale začal bojovat, nabízet se a hned to bylo vidět i na tvorbě šancí. Škoda jen, že není střelec, který by to vzal na sebe a trefil. Kolem tyčí toho z venčí šlo dost, střelec roku 2035 dokonce dal i břevno. Myslím si, že kdyby nám tam padl alespoň čestňák, nebo dokonce  kontakťák, tak by soupeř po zápase rozhodně netvrdil, že už nebylo o co hrát a že už nebyla motivace. Já osobně bych to takto nikdy nehodnotil. Škoda že Lukášovi došly síly, a tím jsme v útoku ztratili drive!

Tedy pro mě, po "propletí" sestavy a návratu k samým kořenům fotbalu v druhém poločase- dost dobrý! a to i přes konečnou porážku 0:3! Je mi jasné, že fanoušci se opět rozdělili na ty uznalé, kteří ocenili "fénixe", na druhou stranu dozajista "pravověrní"  věděli už všechno dopředu a celkově to stálo za ....!

Je mnoho důvodů proč, a proč jsem to i dal napsat do sobotního ND.
Já to vidím takto:
1/ zranění - ztráta koncového hráče
2/ odchody - ztráta kombinačního Zeliňha, ale i střelce dr. Hauze
3/ posílení - jen Bimba, ml. pušky asi zvlhly v nadšení
4/ netrénování - páteční účast 1 až 2 hráčů základu 1x týdně je realita a asi maximem možného
5/ přípravné zápasy - neúčast, nezájem atd., kdy bez posil bychom byli vždy nehratelní
6/ mistráky - zde to tentokrát i smrdělo - "zrady zvon, zrady zvon" pokud by nepřišli srdcaři, tak jsme byli nehratelní!

Smutné poznání kouče na závěr:

Už nikdy vám nebudu vyčítat, že netrénujete, nechodíte na přípravné zápasy, nebo že se dokonce vyprdnete na tým při mistrácích.
Důvod?
Jak bych mohl, když stejného dobytka mám doma! (nemyslím ADAMA)

Jinak všem hráčům za druhý poločas poklona a uznání, pokud budete takto bojovat, tak to snad bude příště lepší a lepší a soutěž snad čestně dohrajeme a možná i udržíme.

Lád st.



 

Zpět

Diskusní téma: Teplice

Datum 16.08.2011

Vložil Adam Lád

Titulek situace - resp. trénink ve stárkově

Odpovědět

MOJE TEZE:
trenér není od toho, aby hráče prosil a přemlouval k tréninku - trenér je, aby vedl partu nadšenců, kteři si chtějí vybít přebytečnou energii a k tomu se pobavit hezkými akcemi!!!

ať práce nebo lenost to současnému týmu nedovolí..

poslední dobou slyším spoustu ohlasů - sand i kritiku na adresu trenéra (ano mého otce) co se týče tréninků.. myslím, že tady se nám potvrdí staré známe pořekadlo: lehko se řekne, těžko udělá! Myslím, že pokud je ve stárkově osoba, která by se chtěla pokusit vést tréninky, tak za ni budou všichni vděční a nikdo si o ní nebude myslet nic špatného - tedy myslím si.. pokud to bude člově s chutí do takové činnosti, tak jsem zvědav, jak dlouho mu chuť vydrží, když zjistí:

Adam Lád - přes týden Olomouc
Jiří Lád - přes týden Hradec Králové
Diblík - zraněn, jinak v Praze
Olda - zraněn
Hromádko
Frinta - oba přes týden Brno
Lahváč - mimo
Houštěk - většinou na montáži
Winter - většinou na montáži
Vencl - často práce
Bárta - spíš nepřijde
Novas st.
Luďa - oba spíš nepřijdou
Novas ml. - vždy nejisté bouřlivé mládí
Kučera - by i dorazil
Binič - taky by dorazil
Kaněra - ten jo
Šmatlán - taky spíš jo
Pročko - jo

samo o sobě to asi nepotřebuje další komentář!!!

jestli někomu vydrží chuť po 3-4 trénincích, kdy se sejde ve snovém počtu 4 lidí, tak klobouk dolu.. ale opravdu budu rád, když do toho někdo zkusí vnést novou mízu..

Datum 16.08.2011

Vložil Adam Lád

Titulek výkon???

Odpovědět

no první půle děs.. kluci bez tréninku zrovna neoplývali sebedůvěrou, klidem na balonu a ani přihrávkou.. přes své snažení přimět kluky hrát po zemi jsem si "klasicky" běhal pod deštníkem tam a zpět a snažil se něco zachytit.. bohužel to bylo dost marné.. dlouho se k tomu nechal i v druhé půli skvěle hrající Novas, takže to bylo vskutku těžké něco vymyslet.. kdyžuž se zdálo, že to kluci pochopili, že to dál s nákopy nepůjde, a předvedli jsme několik kombinací, tak jsem musel ven :( ještě jsem nezchladil koleno a už se šel chladit Binda.. oprávněnost neoprávněnost - dlouhodobě se na hřišti spousta jedinců chová jako prasata, a tady máme výsledek - stačí mi vzpomenout třeba jen na přípravu, kde jsem se styděl, že hraju v týmu, kde jsou takové horké duté hlavy.. bohužel hráči nemají konkurenci a jakékoliv slovně-morální apely na ně nepůsobí - viz. dohra Bindy na rozhodčího po zápase..
asi jsem z jiné krve, když mám v hlavě, že je to především zábava (a pro mě psychický relax).. že všichni jsme jen lidé, co dělají chyby - stejně tak rozhodčí - a když na Vás někdo řve, tak jste nasraný a toho co na Vás řve nemáte rádi.. Stejně tak tomu je i u rozhočích..
nevím, co opravňuje hráče neustále hledat chyby jinde, když sami jich máme tolik.. dle mě by si každý měl nejdřív řešit ty své, a až pak, když bude na hřišti za hvězdu, tak se může pustit do debaty s rozhodčím.. ale pokud to dělá někdo, komu z 6 zpracování uteče míč 5x dál než na 2 metry (myšleno názorně - a jsme takoví skoro všichni), tak ten respekt mít nebude ani u spoluhráčů, natož u rozhodčího..

Datum 17.08.2011

Vložil Binič

Titulek Re: výkon???

Odpovědět

Čekáte ode mě nějakou odpověď nebo reakci?
Nečekejte .........
Jen jedinou.Co má předstoper co společného s úvodní brankou.To jsem nepochopil!!!

Datum 17.08.2011

Vložil Adam Lád

Titulek Re: Re: výkon???

Odpovědět

jj, Bindo.. s tím souhlasím.. bylo to asi myšleno komplexně = jako celá obranná fáze.. v tom jsi nevinně!!!

Datum 17.08.2011

Vložil Lád st.

Titulek Re: Re: výkon???

Odpovědět

No je to tak, jak jsem to napsal.
1/Jasné individuální selhání Michala.(stane se)
2/Nesprávný odhad situace golmanem.(stane se)
3/Krásná individuální akce soupeře!(pro takové chvíle se hraje)
Ale fotbal je kolektivní hra, kde musí existovat systém vzájemného zajišťování. Ta prostě selhala! Chybu Michal udělal na úrovni naší lavičky, pohybem nestačil a celá naše defenziva zajišťování prostě selhala! O tom je ale celý fotbal, byli jste prostě v defenzivě 3x nachytání a následně přehráni po individuálních chybách!(i to k fotbalu ale patří)
Nechápu kde je problém!
Tak to prostě je!
Napsal jsem to ze svého úhlu pohledu, videozáznam nemám, abych mohl správně posoudit rozestavění defenzivních hráčů. (hrajeme ale OP pro potěšení ze hry a né ligu za peníze)
To je a vždy bude polemika různých úhlů pohledu na hru z lavičky, hřiště, tribuny, případně obrazovky.
Osobně si myslím, že byste se měli především oprostit od osobních ješitností z jednotlivostí.
Raději se nad prvním poločasem jako tým zamyslete jako o celku!
Druhý poločas byl pro mě v pořádku!
První poločas rozhodně NE!

Datum 18.08.2011

Vložil Adam Lád

Titulek Re: Re: Re: výkon???

Odpovědět

myšlenku chápu, a doufám, že nebudu sám, ale předstopéra bych do toho netahal.. ale jinak velký SOUHLAS s tím oproštěním.. jsme tým a tak by měli kluci přemýšlet!!!

Datum 18.08.2011

Vložil Binič

Titulek Re: Re: Re: Re: výkon???

Odpovědět

Ano beru to.Jen malý detail.Chybu neudělal Michal,ale míč přelítl Bašťu.
Ještě drobnost.Vím,že jsem od první minuty hrál tužku,jako každý.Zkrátka mi zápas nevyšel.
To co bylo po zápase jsem asi malinko přehnal,ale omluvu nečekejte!
Co bude dál si jěště musím sám rozmyslet.....

Datum 18.08.2011

Vložil Adam Lád

Titulek Re: Re: Re: Re: Re: výkon???

Odpovědět

No já to vidím i na Michalovi, ale Bašťu to nemine :) sám to ví ten kominickej zmetek :) jinak hodnocení od první minuty nemá cenu.. víme všichni, že jsme byli poprděný..

a jinak omluvu nikdo nečeká.. já viděl, že to z tebe musí ven, proto byť jsem seděl vedle tebe, tak jsem to neřešil - nemělo to cenu.. sám sis tím zbytečně zavařil :( no snad budouna DK rozumní.. co bylo vlastně v zápisu?

Datum 18.08.2011

Vložil Binič

Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: výkon???

Odpovědět

Přesně to jsem řekl,to krásné slovo a asi na svého hráče.Alespoň mě to tak předtím řekl Novas.Jinak trest neřeším.

Datum 15.08.2011

Vložil Náhodný divák

Titulek Polemika

Odpovědět

Trenére, já bych na vašem místě tak smířlivý nebyl. Jestli by totiž měl vypadat stárkovský fotbal dál - a zdá se z vašich slov, že spíš bude než ne, protože bez tréninku se OP ani na Náchodsku hrát nedá - tak potom bych řekl, že by bylo na místě jezdit se dívat na zápasy Otovic,Zábrodí atd., abyste měli zmapované soupeře pro příští ročník. Opravdu jediná pochvala by byla za to, že jste nevypustili druhý poločas. A ačkoliv vás soupeř poměrně zkušeně držel dost daleko od své branky, tak to bylo asi tak o 100% lepší - jestli byste standardně neměli nastupovat od začátku v deseti :o).
Co se týče rozhodčího, osobně nemám naprosto nic proti jeho výkonu i přes neskutečné množství keců, co na jeho adresu měli vaši hráči - kdyby energii vydanou na nesmyslné kritizování přetavili spíše v ještě větší snahu něco vymyslet fotbalově, určitě by to mělo pozitivnější výsledek. Jestli měl nebo neměl dát ČK za to, za co ji udělil? Jednoznačně měl. Řeči, které jsem slyšel, že za toho stavu to bylo zbytečné jsou absolutně mimo. Je to obdobné, jako kdyby za stejného stavu za faul ve vápně nepísknul penaltu proti vám, protože už to přece v té době bylo rozhodnuté.

Ale jinak vám přeji více lepších zápasů, než ten, který jsem viděl.