Police

24.08.2011 11:25

Police x Starkov  5 : 1 (2 : 1)

Zbytečná prohra!

Dojeli jsme k debaklu úplně zbytečně!
1/Na dostatek výkonných hráčů - to je realita!
2/Na individuální nekázeň hráču na hřišti!(červené)

Ti za "glajzou" se předváděli také jako "pravověrní"!
Tedy jako škodílci!!
Fakt nemá cenu komentovat, prostě o co se 5 roků ve Starkově snažím, opět upadá do sraček! Myslím chování !
Přeberte si to kdo chcete, jak chcete!

Je nás málo, před zápasem hráčům kladu na srdce, aby se podle toho chovali a neškodili týmu. Nevím, jak mám některým "rádoby moudrým diskutérům" vysvětlit, že jde o samu podstatu hratelnosti týmu v jednotlivých zápasech. 
Teplice - Binda zbytečně  vyloučen za nesportovní chování k spoluhráči!
Police   - Bimba zbytečně vyloučen za  komentáře rozhodnutí rozhodčího! (faul na půlce byl zbytečný, ale patřící k fotbalu!)

No a ti ožrani za "glajzou" řvoucí na rozhodčí a navíc někteří i diskutující svá moudra s pivem ve skle na hřišti,  mají podíl na věci taky! 

To že netrénujeme, že na soupeře technicky ani fyzicky nemáme, to je prostě fotbal a po zásluze nás soupeři i trestají. P

Proč si to musíme ještě zhoršovat věčnými ataky rozhodčích, to mi hlava nebere.
Následné brečení a skučení a obviňování kdečeho a kdekoho nám má přinést změnu? 
Škodíme si svoji nekázní a ubrečeností sami!
Rozhodčí nás nijak nad normu nepoškodil!(odpustil nám penaltu, byla jasná!)
Poškozují nás nejen vlastní hráči a i někteří "zaglajzáci"!

Začínám být fakt nasranej!

Vůbec né kvůli tomu, že se nám herně nedaří, že "starkovský" fotbal umírá! To je prostě realita, pro kterou nikdo moc nechce udělat!
Jsem nasranej, protože si  neumíme přiznat, že chyba je uvnitř týmu a kolem týmu!
Místo čestného boje a snahy stále jen hledáme nějakého vnějšího nepřítele!( v kabině i někdy mezi sebou!!)

K zápasu:

Nakonec nás bylo 12, tedy se nenaplnily obavy, že to nedáme dohromady a bude úplná ostuda, že budeme nehratelní!(pokuta)

Tým hrál v černých páskách na počest přítelkyně starkovského fotbalu Soni Kučerové, která okénko starkovského kiosku vyměnila za první galerii. 
(chtěl jsem ji ještě varovat, že nadhled z galerie nezaručuje hezčí pohled na starkovský fotbal, ale už jsem to nestihl, a tak snad v něděli. 
"Drž nám nad Visákem palce!")

Klasika začátku, nedbalky, místo v 30vteřině jsme dostali gól až v 3 minutě. Levá strana opět vytekla, centr do 16m a soupeř do prázdné 0 : 1! Nemá cenu abych to rozebíral kdo proč. Prostě Baštěk nestíhal, soupeř odcentroval a rozestavění defenzívy a její pohyb nepokryl volného hráče soupeře! (kdo za to může? - no řešit nebudu, zas by to byl jen svár o úhel pohledu!)
Soupeř byl jasně pohyblivější, jejich přihrávky do prostoru na příliš dlouhé trávě fungovaly, naš pohyb a přihrávky byly o poznání horší! Asi v 25 minutě, když se začala hra vyrovnávat jsme přišli před polickou 16 o balon a soupeř se silou z rychlé akce středem prosadil 0 : 2. Soupeř 2x vystřelil a dal dva goly! My jsme měli dva samostatné náběhy z pravé na branku(Jenda a Bimba), ale netrénovaní střelci prostě v zakončení selhali! Ve fotbale se to stane, ale byl to rozdílový moment prvního poločasu! Káně následně krásně vypálilo z 25m, ale taky je přetrénované, proto asi jen střela na půl branky a do gólmana! Nakonec týmu dal v poslední minutě naději a nádech do druhé půlky Lukáš, kdy se neukvapil a přeloboval golmana. 1 : 2
Přestávka: Luďa uvařen, Novas mohl nastoupit, tedy v 11 bez rezervy.
Vašek raději pustil do klece jedinou "starkovskou mladou pušku" v mém  fotbalovém dohledu!

Změnili jsme taktiku, protože zadek soupeře měl velké problémy v rychlosti(že by o Mírovi byla řeč?). Hned z toho byl únik Lukáše, faul od zadu!?! v 16m a penda jasná! Lukáš umí po zemi k tyči velmi přesně a účině, bohužel zvolil ránu pod břevno, ale byla vysoce nad!
Škoda, lámal se chleba a na rozdíl od hodnocení soupeřů v tisku ND jsem to viděl velmi nadějně pro Starkov. 
Jenže, zase přišel zbytečný komentář na rozhodnutí HR při autu na půlce - Bimba žlutá! Měl se otočit a ukázat číslo, testosteron zřejmě nedovolil, HR byl tolerantní, podle pravidel by jinak šel ven hned za neuposlechnutí příkazu HR. Tak jak to zůstává v hráčích tak to zůstává i v rozhodčích, čemuž se stále divíme. Když následně v rámci boje přišel běžný fotbalový faul Bimby na půlce, tak ČK a sprchy a tým opět do 10. Stejné jako Binda s Teplicemi, asi když viděl že v 10 nám to šlo proti lépe než v 11, tak se snažil zvýšit výkon týmu podobně! Následně byl střet Lukáše v 16 s golmanem, rozbitý nos od loktu a hráli jsme v 9. Mezitím gólmánek mladá puška dostala nešťastný gol, kdy teč o tělo poslala míč do protipohybu! 1 : 3.(jinak chytal velmi dobře) V devíti je fotbal problém, zvlášť když Ondra si u  rohového praporku hraje na dribléra, ztratí úplně zbytečně a je z toho 1 : 4. Otřesený Lukáš se sice vrátil, ale tým už byl v depce a jen se bráníl. No a pak z rozehraného rohu se krááásně trefil druhý největší "ztluštěl" Míra P. asi z 25m  do protilehlé šibenice. 1 : 5
Krása i kouč soupeře zatleskal a ocenil!
Pro takové chvíle se fotbal hraje!
Bohužel, my jich moc nezažíváme!
Rozhodčí marný boj ukončil na čas, kdy mohl i soupeři pomoci k zvýšení z p.k., ale šel by ji dozajista kopat Míra, který by se při nákopu zahloubil do greenu a táta Josef by mohl dostat infarkt.(tím zdravím oba Paulíky)
No v šatně ještě někteří emocionáři přesně věděli, kdo za co může, tedy vysoce kolegiálně si to museli navzájem vysvětlit.
Chápal bych to, kdyby se někdo takto snažil lobovat o místo v sestavě, kdy nasere spoluhráče, a ten se příště vysere na tým jako celek a místo je volné!
Hezky to pánové vedeme!

No jsem zvědav, jak se popereme( v jaké sestavě a v kolika lidech?) v neděli o nějakou naději s nováčkem z Heřmánkovic. S Machovem prohrávali 2 : 0, v druhé půlce ale vyrovnali na 2 : 2!!!
 
Vnucuji se otázkou:
1/ Binič - mám žádat o prominutí na půlce trestu, kdy DK dá nějakou podmínku? (nevím dodnes kolik nás jinak bude na zápas)
2/ Bimba - mám podat žádost o projednání ČK
Je to stále stejné, myslím si, že když umíte získávat ČK, tak by byla minimálně slušnost mi dát vědět, co mám pro věc udělat.
Pokud to nechcete ode mě, můžete si to zařídit sami, nebo požádat výbor. 

Lád st.

 

Zpět

Diskusní téma: Police

Datum 27.08.2011

Vložil mladaci

Titulek nedele

Odpovědět

Když bude potřeba přijdem pomoct,ale bez registračky to asi nepujde :)

Datum 26.08.2011

Vložil Binič

Titulek ?

Odpovědět

Konečně jsem mohl otevřít zprávu z DK a tam jsem zjistil,že nebyla projednána ČK Bimby a moje žádost v polovině trestu.Možná jen dobře,ale jsem zvědavý kdo nastoupí proti Machovu.Není mě to jedno,i když mám na tom svůj podíl viny.
Nedivím se koučovy,že je nasranej celkově a i na mě.Bylo to zbytečný,co se stalo v Polici.Opět.....
Chtěl jsem svoji úvahu trošičku rozšířit,ale raději budu reagovat na některou reakci,pokud se nějaká najde.
Na druhou stranu se nám přihlásil další někdejší hráč Stárkova Zděnda Vik,že by to opět zkusil.Mám jeho fotku u sube,co s ní?

Datum 27.08.2011

Vložil Lád st

Titulek Re: ?

Odpovědět

Na DK jsem to poslal, bohužel jsem to poslal na starou e-mailovou adresu OFS. V létě udělali novou, info jsem o tom dostal, ale při odesílání žádostí jsem si to neuvědomil, skočila mi z adresáře stará adresa, proto to neprojednali. Psal jsem jim včera e-mail, že mohli prohlédnout i starou a nebo že by mohli automaticky potvrzovat příjem žádostí tak, aby se při změnách toto nestalo.
Kdo bude hrát nevím, kromě zraněných tu mám jen omluvu Jirky, který je v zahraničí, asi to bude jako vždy, kdy se to uvidí až před zápasem podle toho kdo dojde.

Datum 27.08.2011

Vložil Binič

Titulek Re: Re: ?

Odpovědět

OK,škoda.Tak se budu připravovat na další zápas.

Datum 27.08.2011

Vložil možná sestav

Titulek Re: ?

Odpovědět

Bárta
Houštěk
Kaněra
Kučera
Lád A. zraněn
Lád Jiří zraněn
Frinta
Pročko Radvanice
Dibla zraněn
Šmatolán
Binič vykartován
Novák st.
Novák ml.
Hána
Winter
Hromada
Lahváč
Bimba vykartován

Teorie je 12!
Ale je neděle, teplo a ....................tedy velmi mnoho otazníků, kdo se dostaví!?!

Datum 26.08.2011

Vložil Adam Lád

Titulek psycholog

Odpovědět

tak si říkám, jestli by v týmu nebylplatný psycholog? :(

Datum 25.08.2011

Vložil pichy

Titulek nervy

Odpovědět

souhlasim s trenerem. Nechapu jak se nedokažete kontrolowat a furt jen buznit ostatni. Naprosto w míse. Už se kurwa zamyslete, tohle dlouho nikoho bawit nebude!

Datum 25.08.2011

Vložil Lád st

Titulek Re: nervy

Odpovědět

Jo Michale dík za podporu, už jsem si fakt skoro začal myslet, že to vadí jen mě a Adamovi, a že tím vlastně nejsme normální! V neděli budou odehrány tři kola a v každém máme někoho ze základu v distanc - trestu! Hráče nemáme, hrajeme tužku z podstaty a ještě se neukázněností sami připravujeme o možnost zabojovat v nejsilnější sestavě!

Datum 25.08.2011

Vložil Jirka Lád

Titulek Re: nervy

Odpovědět

Je to zbytečný, ale jsou asi lidi, který to nepochopí :-/