Dokopnuto.

05.07.2011 07:09

Dokopnuto, dokoplé!

Torzo týmu dokoplo dlouhodobě avizovanou dokopnou sezony 2010-2011. 
Když může poslední zápas sezony dokopnout torzo, tak proč by nemohlo i dokopnou dokopnout taky jen torzo.
Sezona začíná asi za 5 týdnů a žádné velké nadšení, natož bojová nálada nad novou sezonou v týmu není cítit.
No to bude asi pěkná sezona.


Žvanda, panda, manda se s novou vizí nedostravili, natož aby přišli "pravověrní"! 
Tak se trochu koplo, trochu pojedlo, trochu popilo, nějaká "sláma" prošla žentourem mlata, ale názor na přípravu, přípravné zápasy se nedohodly! Tedy je to asi tak, jak jsem řekl na závěr, pokud bude Adam projevovat nějaké mimikry součinnosti a zájmu, tak se něco zorganizuje. Pokud bude přetížen svým životem a zůstanu na to sám, do hazardu jít do přípravných zápasů v 6-7 lidech nepůjdu.
To samé platí i o sezoně 2011-2012!
Lád st.

Zpět

Diskusní téma: Dokopnuto.

Datum 10.07.2011

Vložil Lád st

Titulek Začátek sezony

Odpovědět

První kolo!!!
Zápas Domácí Hosté Termín Den Hřiště
A1A0101 Police n.M. B Ji Veba Machov 13.08. 17:00
A1A0102 So Stárkov Sl.Teplice n.M. 14.08. 17:00
A1A0103 S.Hejtmánkovice Loko Meziměstí 13.08. 17:00
Další zápasy na stránkách OFS nebo u nás na stránkách

Datum 06.07.2011

Vložil Binič

Titulek nová sezóna

Odpovědět

Nejdříve bych byl rád,aby současný trenér zůstal a vedl nás i nadále.
Druhá věc je věc kapitána.Dělal jsem ho pouze půl roku a jsem rád,že jsme,až na vyjímku v Mezáru,nepropadli a hlavně nespadli.Byla mě čest vést ty kluky,ale jelikož pro trenéra nejsem kapitán,ač mylně si myslí,že mě zvolilo mužstvo,to když v kabině zůstal Adam,já,Jenda a snad Vašek a kdy Adam mě tu pásku hodil a já ji přijal i když jsem mu říkal že je blázen mi ji dávat,tak jsem ochotný a rád přenechám tuto roly někomu jinému a sám se vrátím do pozadí,tedy jestliže vůbec začnu ještě hrát.
I já mám svých starostí dost.Současné okolnosti,také věk a v neposlední řadě zmiňovaná motivace.

Jen je mi smutno,že ze starších hráčů vyzdvihl trenér pouze dva a nás dva,mě s Vaškem,NE!Škoda....

Datum 06.07.2011

Vložil Lád st

Titulek Re: nová sezóna

Odpovědět

Ach jo, snad ani nevím, zda to tady rozvádět. To je asi na osobní řeč. Mluvil jsem o tom, přestal jsem dělat osobní hodnocení pro všechny z důvodu mně osobně neznámé lidské ješitnosti některých hráčů, kteří to neunášeli.
Po letošní mizerné sezoně jsem nechválil nikoho!, protože všichni v týmu na tom, jak sezona dopadla mají svůj podíl. Luďka s Radkem jsem pochválil za to, že byli ochotni pomoci i když se pomalu od týmu začali odpoutávat. Ty a Vašek patříte do základního kádru jako srdcaři, kteří mají fotbal rádi, a fotbal Vám přináší stále víc než Vám bere. Oba dva jste součástí kádru, který v určité generační výměně měl výsledkový(ani né tak herní) problém, který hrozil sestupem. Do jednotlivých chyb hráčů jsem se nepustil záměrně, protože to by byl masakr, který by tým rozvrátil úplně. On je to taky jen OP, který se hraje pro čest a slávu, tak proč dělat nějaké velké závěry. Jestli jsi dobře poslouchal, tak jsem naopak provedl kritiku některých zbytečných netýmových kritik uvnitř týmu!!!!
Myslím si, že během sezony, jsem vám reálněně popisoval zápasy a na dokopné jsem natur reálně provedl vyhodnocení mé 5 leté mise u týmu, včetně nepovedené poslední sezony.
No a věc kapitána?
Řekl jsem jen to, že jsem si dvakrát zvolil kapitána já a oba se hodili sami "přes palubu"! Když jsem Vám v kabině oznámil, že Martin už není můj kapitán, tak jsem Vás vyzval, aby si tým zvolil kapitána, a že ho budu respektovat. Jak se tým postavil k volbě kapitána jsem nezjišťoval, jen jsem si přál, aby to nebyl Adam. Pro funkčnost týmu dělá rozhodně nejvíc, ale nepovažuji ho za "osobnost" a navíc je to můj syn a tím by bylo naprosto "přeládováno"! No to by byl teprve průser v rozdělení týmu a sousto pro celý anonymní soubor "patriotů"!! No a to že kapitán by měl mít větší vazbu na kouče, to je si myslím správná myšlenka, protože by to měl být spoluorganizátor všeho, co se kolem týmu v dobrém i ve zlém děje. Cosi jako prodloužená ruka kouče na hřišti, ale i mimo hřiště .............dál a hlouběji, jen když to bude nutné, ale osobně!
Z toho nemusíme dělat potravu pro netýmové řešitele.
Fotbal je odvaz, relax a nevím jak to jinak popsat. Na dokopné jsme o tom hovořil, každému musí něco přinášet, z donucení se to dělat nedá! Přestože jsem Vám říkal, že jste "svobodní", kdy i já jsem "svobodný", a každý se proto "svobodně" rozhodneme jak dál! Pokud jsme se ale jednou dobrovolně stali součástí nějakého týmu kolektivní hry, musíme umět unést obecně: "dobré i zlé a to pokud se daří, ale i pokud se nedaří!"

Datum 07.07.2011

Vložil Binič

Titulek Re: Re: nová sezóna

Odpovědět

Vše co jste napsal je hodně velkou pravdou.Možná jsem se trochu i unáhlil.Uvidíme.....

Každopádně teď se mnou na víkend nepočítejte.

Datum 12.07.2011

Vložil Adam Lád

Titulek Re: Re: nová sezóna

Odpovědět

zdar týme,
vrátil jsem se z tater a jsem plný chuti a sil do nové sezóny.. spousta věcí se mi rozležela v hlavě a rád bych, abychom se ztmelili a dali to pořádně dokupy! tréninky jsou dlouhodobě na prd, ale chystá se nám příprava, která možná začne tento pátek (Ravanice - dám vědět dnes večer!!!)
rozhodně bych chtěl, aby trenér zůstal.. také bych chtěl, aby zůstal kapitánem Binda, a aby se kluci - zejména Kandik zamyslel nad některými projevy vůči němu!!!
Tedy týmu rád klasicky vypomůžu se sháněním hráčů. zkusím sehnat peníze, pokud budou třeba. a na hřišti budu vždy s nasazením!!!

kdo jde do toho se mnou???

Datum 06.07.2011

Vložil Lád st

Titulek Příprava

Odpovědět

V pátek 9.7. v 18 h možno pro zájemce trénink a dohodnout, jak s přípravnými zápasy. Něco jsem už obvolával, ale funkční oddíly už mají přípravy dohodnuté, bude se těžko něco shánět. Nerisknu si něco s někým dohadovat, bez projevu zájmu a garance účasti. Adam odjel do neděle na slovač do Tater, tedy není ani garance, že se sežene doplnění o "nepravověrné".

Datum 08.07.2011

Vložil Filas

Titulek Re: Příprava

Odpovědět

Zdrawim,rad bych v patek dorazil na trenink si kopnout,ale bohužel makám.Tak doufam,že až budenějakej ten připravnej zápas tak budu :)

Datum 08.07.2011

Vložil Smatlis

Titulek Re: Příprava

Odpovědět

Přípravné zápasi beru, ale nemůžu tyhle termíny 16-17 července 6-7srpna a 13 srpna, neděli 14 srpna můžu. Dál zatím nevím.

Datum 06.07.2011

Vložil Jiří Lád

Titulek Příprava a nádech místo vzdechu

Odpovědět

Hlásím dopředu, že nemohu 23-24.7 a 27-28.8 a 3-4.9. (ještě upřesním). Navrhuji uspořádat přípravu právě od toho 23.7. Později už to téměř nemá cenu. Termín přípravného zápasu by měl být znám alespoň 7-14 dní dopředu aby si všichni i MLAĎÁCI o fotbal jevící zájem buď upravit program, nebo se řádně omluvit přes stránky, nebo na telefoním čísle kouče (vyvěšeno na hlavní stránce stránek).
Díky za dokopnou a s hlavou vzhůru a srdcem v ruce do nové sezóny. Pokud se nezmění přístup a motivace hráčů, výborů i některých diváků, byla tato sezóna, dle mého názoru, pro starkovské A mužstvo v okresní přeboru na dlouhou dobu tou poslední.