Chtěl jsem tam nebýt!

16.05.2011 22:07

 

No co dnes napsat.
Po dlouhé, dlouhé době jsem chtěl na fotbale nebýt!
To co předvedl tým Starkova ve druhém poločase, to po mě nechtějte hodnotit!
Musím napsat, že mi bylo dost smutno, a můj projev k týmu po utkání v kabině toho byl důsledkem.
Jste dospělí, tak to rozdýcháte!
Pokud ne, tak je čas se rozejít!
Omlouvat se Vám nebudu!
Měl jsem totiž pravdu, akorát mi můj věk a životní zkušenosti  měli umožnit zůstat nad věcí!
Stalo se!
Tedy uděláme to tak, že něco napíšu k prvnímu poločasu a druhý poločas si popište sami v diskuzi, nebo si o tom promluvte v kabině, a nebo se na to třeba i vykašlete.
To je na Vás!
Soupeře známe, dopředu jsem snad každého upozornil, že Jesenice nehraje nic jiného, než že nakopává balony na rychlé, důrazné a fotbalově vybavené útočníky, které nejde bránit bez kontaktu při přebírání míče a honit je od zadu.
No a přesně to se na hřišti dělo, a naši hráči opět nestíhali s odhadem balonu i běžecky. Naštěstí se jeden takový hrot nechal po fatální neukázněnosti poslat do kabin. ČK. No nebudeme si nic říkat, nestíhající Baštěk ho měl po chvilce doprovodit. Sudí ho důrazně napomenul a já vystřídal!
Přesilovka 11 proti 10, mohla stát soupeře fiasko, minimálně 6 loženek jsme propálili. Prostě není střelec, a tak alespoň dík Novasově křižné jsme vedli 1 : 0. Nic víc se nám prostě za gólmana dostat nepovedlo. Ani se mě nechce vypočítávat všechny naprosto nezbytné kastrace za pálení šancí. Někdo by šel pod "šaršoun" i 4x, někdo 3x, ostatní třeba i méně krát! Fakt je, že někteří by se k "šaršounu" ani nedostali, protože jejich střelecké dispozice k gólové šanci ani nevedou!! No dá se to shrnout asi tak, že jsme si urazili "toho" fotbalového "nad námi"!!
 O přestávce jsem upozornil, že to chce:
- neznešílet - zešíleli snad všichni na starkovské straně
- hlídat brejky - tak tak, že to dopadlo a to jen dík štěstěně
- hlídat zadní tyč a Sedláčka! - neuhlídali a soupeř přes "fotbalového??šaška" vyrovnal Sedláčkem!!
I to se stát ve fotbale může!?!?! Ale né tímto způsobem!!
Ale celkový "nahul" systém v 11 proti 10, kdy není na hřišti nikdo fotbalový, kdo by vzal rozum z hlavy do kopačky, to mi fakt hlava nebere!
Pokud se taková neukázněná anarchie skoro na všech postech bude opakovat za týden v Mezáru, pak dostaneme minimálně bůra a pak je lepší chodit hrát  gorotky!!
Fakt bych byl jako kouč, na podobném "fotbale", kdybych nebyl!
Diskuzní otázka dne:
Fakt Vás takový "fotbal" baví?

 


 

Zpět

Diskusní téma: Chtěl jsem tam nebýt!

Datum 19.05.2011

Vložil píchy

Titulek !!!

Odpovědět

už se zamyslete a začněte chodit na tréninky,jinak to bude stejna bída pořád.wim že kluci z dálky to maj těžký ale aspoň ten zbytek by mohl.

Datum 19.05.2011

Vložil Tamten

Titulek Re: !!!

Odpovědět

Přesně jak píše Píchak bez trenínku to dotáhnete tak akorat na prales..Že vam to neni blbý už!

Datum 22.05.2011

Vložil Binič

Titulek Re: Re: !!!

Odpovědět

Je jasná,že trénovat se musí,ale vy mladý to potřebujete třikrát tolik než my starší,který těží ze zkušeností............

Datum 18.05.2011

Vložil Hauz

Titulek sorry

Odpovědět

Cau vsem, uz delsi dobu o tom uvazuju a ted v nedeli to byla pro me posledni kapka. Je pro me slozite jezdit 150 km tam a zpatky z Liberce. Vim, ze jezdi kluci z Prahy, Brna, Olomouce, ale ja se utrhnu malo kdy. Samotnyho me to sere, nejsem pro vas prinosem, kdyz prijedu sotva jednou za mesic. A kdyz uz jedu, tak si chci trosku zahrat. Proto bych se chtel dopredu vsem omluvit, ale po jare koncim, mam nejake nabidky kolem Liberce, myslim, ze "fotbal" tam budem hrat podobnej, ale mam to kousek a ne 300 km... Doufam, ze me pochopite a diky vsem!

Datum 18.05.2011

Vložil Lád st.

Titulek Re: sorry

Odpovědět

I toto je prostá realita, která je si v druhé půlce prostě nesedla, protože tým zešílel jako celek a v této konstelaci sebelepší žolík nic nezmůže!

Datum 18.05.2011

Vložil Adam Lád

Titulek Re: sorry

Odpovědět

jasná věc chlape.. bylo to na pikaču.. tak ať se daří!!!

Datum 18.05.2011

Vložil Binič

Titulek kopyto

Odpovědět

Já se vyjádřím jen trochu.Zelíňo má pravdu,ale největší palič v tomto utkání jsem byl já.Já,který je střelec z leknutí a to,že mě to letos napadalo do sejta tolikrát,byla asi náhoda,jelikož to co jsem nedal je trestuhodné.
Je také pravdou,že den před zápasem jsem také hrál malou kopanou a poté ještě stará garda mě jenom dodělala.Proto jsem v poločase vytvrdl a druhý poločas už nohy moc nestíhali.

Toť raději vše.

Datum 18.05.2011

Vložil Lád st

Titulek Re: kopyto

Odpovědět

I v fotbalu je tenká hranice mezi úspěchem a neúspěchem. Kdyby jsi proměnil ty, nebo další paliči, byl by druhý poločas o jiném a celý zápas by byl hodnocen zcela jinak. Kapitán ale nese spoluzodpovědnost s koučem, že se rozvrátila hra, kdy nebylo na hřišti individuality, která by provedla reorganizaci hry a přeskupení sil. Bohužel to dopadlo v zápasové křeči tak, že jsme v 11 proti 10 hráli na 80m a do šířky stažení na 20m!! Adam v obrané fázi marný se nedostal do hry, protože hasil se stoperem prostory, kde on být neměl, ale musím napsat - musel. Tím se stalo, že útok se odtrhl od spojnice hry a byl z toho ping-pong, který si fotbalový Sedláček vzadu v klidu ošéfoval. Vidět kombinační trojúhelník - u našeho týmu nemyslitelné, jen nákop a buď přímá ztráta, nebo rozplesk o prvního protihráče.
Něco pozitivního pro mě ale v dnešní diskuzi je, kdo jste se zatím vyjádřil, tak jste v míse, alespoň si problém uvědomujete, což je velmi dobře! Většinou jsem se v diskuzi jen dovídal, kdo za co může, kdo selhal, kdo to pos...!, atp.
Tedy jen kritika spoluhráčů, jen aby se na něj kritiky nedostala!
My čecháčci na to máme pěkné přísloví: Zloděj vždy nejvíc křičí, chyťte zloděje!
Je jasné, že někdy se fotbal smekne, jde o to umět si to říci na rovinu, vyčistit a příště předvést opět fotbal. Myslím si, že jsme nebezpečnější a i fotbalovější, když hrajeme pod tlakem a i obavě o výsledek, kdy dodržujeme posty a celkový herní systém. Tentokrát se z lavičky ani od nikoho jiného ze hřiště nepovedlo provést "restart" týmu, tak se to dohrálo ve zběsilém anarchistickém způsobu hry.
Škoda, byla zápasová sestava na daleko, daleko lepší herní projev!

Datum 19.05.2011

Vložil m.procko

Titulek Re: Re: kopyto

Odpovědět

je tezke z lavicky neco restartovat behem 5 min!!!!

Datum 20.05.2011

Vložil Adam Lád

Titulek Re: Re: Re: kopyto

Odpovědět

Ty Michale a fakt myslíš, že bys byl ten element, který by nás restartoval, kdybys dostal víc prostoru?